کنکوری 98

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میثم حصاری,دبیر آموزش و پرورش استان کرمانشاه

با سلام توی دوره ای که موسسات کنکوری ومشاور هایی که تخصص چندانی ندارن ومشاوره هاشون پایه علمی چندانی نداره,هستن کسانی مثله آقای عباسی که به فکر گرفتن دست بچه ها هستن و راه درست رو بهشون نشون بده.آقای عباسی با وجود همه تواناییهاشون در مشاوره واقعا منصف و دلسوز هستن و هوای جیب بچه هارو هم دارن ودر ازای یه مبلغ کم در مقایسه با بقیه ی مشاور ها کارهای بزرگی میکنن من خودم از تماس اول به کار بلدی و تواناییشون ایمان پیدا کردم ومیدونم که با کمک خدا و هدایت های آقای عباسی عزیز وتلاش خودم به هدفم میرسم

راستی خوبه یه نکته ای اشاره کنم روش های ایشون بسیار ساده راحت اما بسیار کاربردی و  مهم هستن مثلا من با یکی ز روش های ساده ایشون به راحتی ادبیاتم به 80 درصد در ازمون قبلی رسید و تراز کانون قلم چیم نزدیک 7000 شد,
میخوام بگم که تنتون سالم و سرتون بلند اقای عباسی,,خدا خیرتون بده اقای عباسی

۳۷۷ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۴۲۰
پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ
نویسنده : یاسین رهبری مهر
موافقین۱ مخالفین۰
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی