کنکوری 98

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

گرداوری نظرات دانش اموزان کنکوری در مورد مشاور های مختلف کنکور برای شناخت بیشتر سایرین.......کاری از وب سایت انگیزش


فردی با فن بیان فوق العاده,بهترین راهنمای تحصیلی از نظره من.....البته من اول وقتی به سراغ ایشون اومدم مقداری وسواس داشتم و بعدش ایشون رها کردم و سراغ مشاوره های دیگه ای هم برای مشاوره رفتم ولی دروغ نگم همشون از نظر علمی ضعیف تر از اقای عباسی بودن....الانم با افتخار دوباره با خوده ایشون همکاریمو شروع کردم

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این شماره موبایل من از سایت های دیگه پیدا کردم که اقای عباسی به دانش اموز های دائمی خودشون میدن,توصیه میکنم قبلش بهشون پیامک بزنید 

09375900192

۳۴۶ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۳۸۲
يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ
نویسنده : یاسین رهبری مهر
موافقین۰ مخالفین۰
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی